26/03/2013

Wereldpremière nieuwe Volvo FMX op Bauma op 15/4

De wereldpremière van de nieuwe Volvo FMX zal plaatsvinden op de Bauma beurs in München. Maandag 15 april om 15:00 uur zal Volvo Trucks de nieuwe vrachtwagen onthullen die een nieuwe dimensie moet geven aan de bouw.

"Met ons uitgebreide assortiment van speciaal op maat gemaakte producten en diensten, is deze nieuwe Volvo FMX zonder twijfel de beste en zwaarste bouwtruck in de markt. Het zit vol met innovaties die voordelen opleveren voor transportbedrijf én chauffeur", zegt Claes Nilsson, President van Volvo Trucks.

Het baanbrekende nieuwe stuursysteem - Volvo Dynamic Steering - is een nieuwe functie die alle chauffeurs ten goede komt onder alle omstandigheden, maar de voordelen zijn het meest merkbaar in de zware constructie werkzaamheden bij lage snelheden.

De persconferentie start op 15/4 om 15u00 op de Volvo stand in hal C4.

Claes Nilsson image/pjpeg 55,7 KB
Nieuwe Volvo FMX image/pjpeg 20,6 KB